16.9.13

The best plan is no plan at all, then everything goes according to the plan.

Ποτέ δεν κατάλαβα πως μερικοί άνθρωποι μπορούν να έχουν ένα πρόγραμμα στη ζωή τους. Η αλήθεια είναι ότι εγώ τα περισσότερα πράγματα τα κανονίζω τελευταία στιγμή. Έχω ένα φόβο ότι αν κάνω μακροπρόθεσμα σχέδια κάτι θα πάει στραβά. Επίσης δεν μπορώ να αγχωθώ για κάτι μακρινό.

Το πρόβλημα είναι όταν ζεις ή έχεις κοντά σου ανθρώπους που συνεχώς κάτι σχεδιάζουν.  Οι περισσότεροι στην οικογενειά μου είναι έτσι. Και μερικά άτομα εκτός, κάποια των οποίων δεν είναι στη καθημερινότητά μου για διάφορους λόγους.


Νιώθω μια τρομερή πίεση απέναντι στα όποια σχέδια. Όταν με ρωτούν "τι θα κάνεις τότε?" ή μου λένε "μας φαντάζομαι έτσι", οτιδήποτε περιέχει κάτι μακρινό, σωπαίνω. Το θεωρώ υπερβολικό, αποπνικτικό.

Δεν μπορώ καν να πω τι θα κάνω αύριο. Η σιγουριά για κάτι που δεν έχει γίνει με τρομάζει.



Joy Division - No Love Lost .

2 σχόλια:

  1. Και εγώ δε μπορώ να κάνω σχέδια... Και όλοι με ρωτάνε το ίδιο... Και τους απαντώ θα το σκεφτώ όταν έρθει η ώρα!
    Δε ξέρω αν είναι καλό ή κακό και δε το κάνω για να μην απογοητευτώ, αλλά για να μη δεσμευτώ να σκέφτομαι το αύριο και να χάνω το σήμερα...
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως είναι σχετικά υγιές να κάνει κανείς σχέδια σε λογικό πλαίσιο, από το να κλείνεται ανάμεσα σε χρονικά περιθώρια..
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή